Yo Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Stefan Niet - WaarBenJij.nu Yo Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Stefan Niet - WaarBenJij.nu

Yo Toronto

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

02 Augustus 2016 | Canada, Toronto

De laatste stop: Toronto. Na vanochtend redelijk op tijd te zijn vertrokken uit Kingston kwamen we rond het middaguur aan in Toronto. We hadden wederom mazzel dat de kamer al klaar was en gingen dus als eerste daarheen. Van overal waar we hebben overnacht is dit wel echt bij uitstek de kleinste kamer. Er passen twee bedden in, er is een badkamer en er is een bureautje in gepropt. Gepropt. Ach, we slapen hier in feite alleen dus ik zal verder niet zeuren.

Toen we het hotel uitliepen om Toronto te verkennen, hebben we maar meteen kaartjes gekocht voor de CN Tower en de bustour door Toronto. Deze gaan wij morgen doen. Vandaag zijn we door Toronto heen gelopen en we hebben onze ogen uit gekeken. Toronto is echt by far de grootste stad die we deze vakantie bezoeken. De sirenes loeiden, de taxi's toeterden, de billboards flikkerden en wij liepen daar als 4 kleine kinderen onze ogen uit te kijken.

We wilden heel graag ook naar het Eaton Centre hier in Toronto. Dit is een groot winkelcentrum met allerlei winkels en vooral kledingwinkels. En jawel. Ik gaf aan dat ze bij de H&M de mannen altijd ver weg in een hoekje proppen, maar hier hadden ze een aparte H&M winkel voor mannen. Hè hè. Helaas blijft het bij een hoop kleding alsnog zo dat de verhoudingen een beetje zoek zijn, dus hebben we vooral in de 'bekende' winkels bezocht.

Na eigenlijk heel de middag door te hebben gebracht in het winkelcentrum zijn we 's avonds uit eten geweest. Toen we in de lift naar beneden stonden, kwamen wij ineens allemaal dames in blauwe mantelpakjes tegen en heren in een zwart pak. De crew van KLM slaapt in hetzelfde hotel als waar wij in slapen. We herkenden de piloot van de heenvlucht aan zijn karakteristieke snorretje en vroegen of hij donderdagavond pas weer terug vloog naar Nederland. Dat was niet het geval, want deze crew vliegt morgenavond alweer terug. Wie weet komen we 'onze' crew nog wel tegen morgen.

Morgen staat dus de bustour op het programma en sowieso de stop bij de CN Tower. In deze toren zullen wij naar boven gaan en gaan genieten van het uitzicht. Verder stopt de bus op nog veel meer plaatsen en laten we ons verrassen met wat we allemaal tegenkomen!

Helaas is de internetverbinding de afgelopen dagen echt heel slecht, dus missen ze fotootjes van gisteren. Die van vandaag heb ik er gelukkig wel op gekregen.